Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Teleskop Strike 60 NG - Levenhuk

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 389,00 zł 389.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Levenhuk
Kod produktu: 65559

Opis

Teleskop Levenhuk Strike 60 NG - refraktor achromatyczny; średnica soczewki 60 mm; ogniskowa 700 mm

Teleskop Levenhuk Strike 60 NG zostały zaprojektowany z myślą o astronomach amatorach w każdym wieku. Jeśli nigdy nie korzystałeś z teleskopu i nie wiesz jak zacząć, Levenhuk 60 NG to idealny wybór dla Ciebie. Można go wykorzystywać do obserwacji astronomicznych oraz obiektów na ziemi, łatwo go ustawić, a śledzenie gwiazd jest proste dzięki zastosowaniu montażu azymutalnego. Teleskop pozwala obserwować kratery księżycowe, plamy na Słońcu, atmosferę Jowisza i jego cztery największe księżyce, fazy Wenus, pierścienie Saturna, gwiazdy binarne, dla których separacja składników wynosi 2,5 sekundy łuku, gwiazdy o wielkości gwiazdowej wynoszącej 10, a nawet mgławice dyfuzyjne i inne galaktyki.

Strike 60 NG to wtysokiej jakości teleskop wykonany z bardzo wytrzymałych i solidnych materiałów. Jest gotowy do użycia od razu po wyjęciu z pudełka. Nie trzeba kupować żadnych dodatkowych akcesoriów ani tracić czasu na regulację.

W zestawie znajdują się wszystkie elementy, dzięki którym obserwacje będą fascynujące i zajmujące. Zawierające wiele informacji przewodniki i zaawansowane oprogramowanie pozwalają znaleźć wybrany obiekt na nocnym niebie nawet początkującym. Ten wspaniały teleskop jest zapakowany w kolorowe pudełko i może być idealnym prezentem dla każdego adepta astronomii, który będzie się nim cieszyć przez długie lata.

Zawartość zestawu:

• teleskop Levenhuk Strike NG z montażem azymutalnym i
    możliwością ruchu wokół osi deklinacji
  • statyw ze stali nierdzewnej
  • plastikowy tubus ogniskujący 0,965"
  • dwa okulary 0,965": F20 mm, F6 mm
  • soczewka Barlowa 3x
  • szukacz Red Dot 3x20
  • lustro diagonalne
  • „Zobacz wszystko!” – przewodnik astronoma zawierający opisy 280 ciał niebieskich
  • zestaw plakatów przedstawiających ciała niebieskie (Księżyc, Słońce i inne gwiazdy, Układ Słoneczny)
  • planisfera
  • płyta CD z oprogramowaniem Stellarium, które pomoże Ci podczas obserwacji astronomicznych
  • kompas
  • instrukcja obsługi
  • gwarancja na całe życie

Dane techniczne:

Konstrukcja optyczna refraktor achromatyczny
Powłoka układu optycznego wielowarstwowa powłoka
Średnica soczewki obiektywowej (apertura), mm 60
Ogniskowa, mm 700
Liczba przysłony f/11,7
Maksymalne powiększenie, x 233
Ograniczenie wielkości gwiazdowej 10,2
Próg rozdzielczości 2,5"
Tubus ogniskujący zębatkowy, 0,965"
Średnica okularu 0,965"
Okulary F20 mm, F6 mm
Soczewka Barlowa
Szukacz Red Dot 3x20
Montaż azymutalny z możliwością ruchu wokół osi deklinacji
Statyw stal nierdzewna
Wysokość statywu (regulowana), mm
630-1080

W skład zestawu poza teleskopem znajdują się:

1. „Zobacz wszystko!” – przewodnik astronoma
    Ten praktyczny przewodnik pomoże każdemu początkującemu zaplanować sesję obserwacji nieba, a następnie zrealizować ten plan. Napisany przez cenionego eksperta Alexandra Shimbaleva przewodnik poprowadzi Cię przez początkowe etapy drogi do wspaniałych odkryć. W przewodniku znajduje się wiele map gwiazd, na których uwzględniono najciekawsze ciała niebieskie. Komentarze pomogą Ci odnaleźć odpowiedni obiekt i ustawić teleskop we właściwy sposób. Korzystając z wielkoformatowych materiałów przedstawiających konstelacje i inne obiekty, dowiesz się, jak dany obiekt powinien wyglądać w trakcie obserwacji. Przewodnik zabierze Cię w podróż po niebie, podczas której poznasz 280 ciał niebieskich i dowiesz się, jak można je szybko odnaleźć na nocnym niebie, zbadasz powierzchnię Księżyca i będziesz obserwować planety Układu Słonecznego;

2. Stellarium to oprogramowanie służące do tworzenia trójwymiarowych obrazów nieba, umożliwiające zobaczenie wszystkich obiektów, do których obserwacji wymagany jest teleskop o średnim lub nawet dużym powiększeniu. Wśród dostępnych obiektów znajduje się ponad 600 000 gwiazd, planety Układu Słonecznego, Księżyc, mgławice i Droga Mleczna. Oprogramowanie jest w stanie odtworzyć realistyczny obraz nieba w czasie rzeczywistym i umożliwia korzystanie z panoramicznych podglądów, dzięki czemu we własnym domu można obserwować wschody i zachody Słońca, zaćmienia i loty komet. Teraz możesz obserwować niebo nawet wtedy, gdy na zewnątrz leje jak z cebra;

3. Zestaw plakatów przedstawiających ciała niebieskie (Księżyc, Słońce i inne gwiazdy, Układ Słoneczny).
    Trzy plakaty, na których przedstawione są znane ciała niebieskie. Na każdym plakacie znajdują się czytelne i ciekawe informacje na temat różnych obiektów. Plakaty mają wymiary 84 x 60 cm i zostały wydrukowane na błyszczącym papierze.
    Księżyc – plakat. Poznasz historię odkrywania Księżyca, dowiesz się, czym charakteryzuje się satelita Ziemi i poznasz odpowiedzi na pytania, które nurtowały ludzkość, np. o ciemne plamy na powierzchni Księżyca.
    Słońce i inne gwiazdy – plakat. Dzięki informacjom zawartym na tym plakacie dowiesz się, że choć Słońce zapewnia ciepło i światło planetom Układu Słonecznego, to wcale nie jest kosmicznym gigantem – istnieją setki gwiazd tysiące razy większych od Słońca. Na plakacie przedstawione są najważniejsze informacje na temat poszczególnych gwiazd, np. ich właściwości chemiczne i historia.
    Układ Słoneczny – plakat. Poznasz wiele interesujących informacji na temat planet Układu Słonecznego, np. ich skład, właściwości fizyczne i wiek. Niektóre opisy zawierają przewidywania dotyczące przyszłości danej planety, dzięki czemu ten plakat zabierze Cię w podróż po Układzie Słonecznym – w czasie i przestrzeni.

4. Planisfera.
    To obrotowa mapa nieba, która pomoże Ci szybko i łatwo określić, które ciała niebieskie będą widoczne danego dnia i o danej godzinie. Pozwala ona odnaleźć konkretne konstelacje i inne ciała niebieskie widoczne na określonych szerokościach geograficznych i zaplanować sesję obserwacyjną. Planisfera jest bardzo łatwa w użyciu: wystarczy, że skoordynujesz datę na mapie nieba z godziną na tarczy, a otrzymasz dokładny obraz nocnego nieba. Planisfera jest niezawodna i będzie Ci służyć przez wiele lat.

5. Kompas.
    Ludzie często zapominają, jak przydatny w trakcie obserwacji może okazać się kompas. Dzięki temu kompaktowemu kompasowi szybka orientacja w nieznanym miejscu i znalezienie północy nie stanowi problemu. Możliwość łatwego odnalezienia Bieguna Północnego, Gwiazdy Północnej i Wielkiej Niedźwiedzicy pozwoli Ci szybko rozpocząć obserwację.

Wszystkie teleskopy firmy Levenhuk wysyłamy bezpośrednio od producenta, dlatego płatności są przyjmowane jedynie za przedpłatą (przelew lub płatności DotPay), koszt wysyłki wynosi 15 pln.

Levenhuk to czołowy amerykański producent urządzeń i przyrządów optycznych takich jak mikroskopy, teleskopy, lornetki, lupy, monokulary, lunety i akcesoria do nich. Firma została założona w USA w 2002 r.
Plany Levenhuk przewidują założenie swoich oddziałów we wszystkich atrakcyjnych gospodarczo krajach świata do 2015r. Wszystkie produkty firmy Levenhuk, za wyjątkiem akcesoriów, są objęte gwarancja na całe życie.

Dane techniczne

Producent Levenhuk - USA
Wiek dziecka od 7 do 99 lat
Pojemność w litrach waga: 5,4 kg.
Wymiary opakowanie: 82×35×16 cm.
Materiał stal nierdzewna, optyka